Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu najbaby.sk

Stanovujúce obchodné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim  (ďalej len "VOP")

Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode na jbaby.sk je Ing. Dušan Kolkus -DUKO, Bottova  819/16  01841 Dubnica nad Váhom.

Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

Pri objednávaní ako fyzická osoba - nepodnikateľ prosím uveďte vaše meno, priezvisko, adresu kam má byť doručený tovar, telefónne číslo a e-mail. Ak nakupujete ako právnicka osoba (na firmu alebo živnosť) v objednávke tiež uveďte vaše obchodné meno, IČO, DIČ / IČ DPH a fakturačnú adresu ak je odlišná od adresy doručenia.

Tovar je možné prezerať ihneď po vstupe na našu stránku. Ak chcete niečo kúpiť, je vhodné  sa registrovať. Nákup je samozrejme možný aj bez registrácie. V tomto prípade budete na konci objednávkového procesu vyzvaný k vloženiu jednorázových údajov potrebných k dodaniu tovaru. Zadanie adresy platí pre všetky spôsoby dopravy.

Počas pracovného dňa je Vám k dispozícií tel. linka 0902 669 559 (od pondelka do piatku, od 9:30 do 17:00) alebo email info@najbaby.sk. Prajeme príjemný nákup.

Registrácia
Zaregistrujte sa stlačením tlačidla registrácia. Otvorí sa stránka s dotazníkom. Zelené políčka sú povinné. Sú dôležité pre doručenie tovaru. Po vyplnení dotazníku kliknite na OK a vstúpite späť na zoznam tovaru.

Výber tovaru
Vyberať môžete pohybom v ľavom menu (rozbalením zložiek sa môžete rýchlo dostať až na požadovanú skupinu) alebo hľadaním. Fulltextové hľadanie je výhodné  použiť ak poznáte napríklad názov tovaru, ktorý hľadáte.
TIP: Stlačením tlačidla detail tovaru sa dozviete o výrobku viac informácií.


Vloženie do košíka
Ak ste našli požadovaný tovar, zvoľte v detaili tovaru vložiť do košíka. Do košíka takto môžete vkladať ľubovoľný počet položiek. Ak si nieste istý, aký tovar ste vložili do košíka, stlačte tlačidlo nákupný košík a obsah si prezrite. Tlačidlom vymazať si môžete obsah košíka upraviť.

Objednanie tovaru
Ste v košíku a máte vybrané? Stačí už vybrať iba spôsob doručenia a platby. Stlačením tlačidla odošlete objednávku k nám na spracovanie.

Čo sa deje po odoslaní objednávky?
Po obdržaní objednávky Vám príde na mail potvrdenie o jej prijatí. Ak nie je tovar na sklade, budeme Vás informovať o ďalšom termíne dodania.
Bežne sa tovar rozváža v pracovných dňoch medzi 9:00 – 16:00. Podrobnosti k zásielke nájdete vo svojom profile pod Vašou objednávkou.

Prevádzkovateľ dodá tovar objednávateľovi v čo najkratšej dobe po prijatí elektronického formuláru s objednávkou. Tovar dodávame do 5 - 9 pracovných dní. Objednávateľ berie na vedomie, že uvádzané termíny dodávok (dodacie lehoty) majú len orientačný charakter. Objednávateľ súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak si to výroba objednaného tovaru alebo iné okolnosti vyžiadajú. V prípade, že prevádzkovateľ nie je schopný dodať objednávateľovi všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne, upovedomí o tejto situácií v čo najkratšom čase objednávateľa a oznámi mu predpokladaný termín dodania objednaného tovaru alebo mu navrhne dodanie náhradného tovaru. V prípade, ak objednávateľ objedná tovar neštandardných rozmerov alebo tovar ťažší ako 10 kg, prevádzkovateľ dohodne platobné a dodacie podmienky s objednávateľom individuálne.

Prevádzková doba
Po – Pi 9:30 – 17:00
So – Ne  –  zatvorené

Čo sa skrýva pod registráciou
Registrovaní zákazníci sa môžu tešiť na aktuálne informácie.
Službu zasielania noviniek e-mailom je možné zrušiť na e-mailovej adrese info@najbaby.sk.
Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.
Všetká e-mailová komunikácia je zaznamenávaná. Každý užívateľ má možnosť sledovať komunikáciu k jednotlivým objednávkam v záložke môj profil.

Skladová dostupnosť tovaru
Informácie o dostupnosti tovaru, zobrazované pri tovare sú aktualizované 1x denne. Presný stav skladu je však vždy v košíku (produkt, ktorý nie je v požadovanom množstve je zobrazený červeným fontom) a na potvrdení objednávky, ktoré obdržíte mailom.


Storno objednávky
Ak vykonáte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom, prípadne telefonicky.  Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.

Dodacie podmienky, poštovné

Balné máte u nás vždy ZADARMO. Vyhradzujeme si právo zvoliť spôsob prepravy podľa aktuálneho vyťaženia jednotlivých druhov prepravy. Predávajúci zasiela balíky prostredníctvom Slovenskej pošty. Tovar je vždy zabalený tak, aby nedošlo k poškodeniu originálneho obalu ani samotného tovaru. Kupujúci je povinný tovar od prepravcu riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov, počet balíkov a v prípade akýchkoľvek závad bezodkladne oznámiť prepravcovi. Faktúra a daňový doklad sú priložené v označenom balíku.
Prehľad  možných spôsobov doručenia zásielok a ich ceny pre:

  • Doručenie balíkom Slovenskej pošty na poštu za 1,90 EUR,  pre objednávky nad 60.00EUR (vrátane DPH) je poštovné zdarma.
  • Doručenie balíkom Slovenskej pošty na adresu za 1,90 EURpre objednávky nad 60.00EUR (vrátane DPH) je poštovné zdarma.
  • Platba dobierkou + 1,00 EUR
  • Osobný odber je zdarma.
  • Ak je tovar skladom, môžete si ho prevziať osobne na predajni v čase otváracích hodín, až po kontaktovaní pracovníka e-shopu. V prípade, že tovar nie je skladom, budeme Vás informovať o termíne dostupnosti.

Spôsob úhrady

Všetky spôsoby úhrady je možné vybrať pred výberom dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy.
  • Kuriér – objednaný tovar Vám zašleme kuriérom a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti.
  • Osobný odber – platba v hotovosti pri osobnom odbere. Možnosť platiť platobnou kartou.
  • Úhrada tovaru kartou cez internet - rýchla a bezpečná úhrada tovaru platobnou kartou cez internet.
Objednávka pri platbe debetbou alebo kreditnou kartou sa uhradí po dokončení transakcie.

Záruka, servis

Záručná doba začína plynúť odo dňa odovzdania tovaru kupujúcemu, alebo konečnému užívateľovi pri predaji. Predávajúci poskytuje záruku za akosť a úplnosť dodávky. Tovar je dodávaný so zárukou minimálne 24 mesiacov. Ak zistí kupujúci pri prevzatí tovaru vady, musí tieto skutočnosti oznámiť vždy písomne a doporučene, alebo osobne prevádzke predávajúceho, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru. Reklamačná správa musí obsahovať dátum dodania tovaru, názov výrobku, reklamované množstvo, popis závady a návrh na riešenie reklamácie. Predávajúci je povinný vyriešiť reklamáciu neodkladne, maximálne však do 30 dní odo dňa jej obdržania.

Vrátenie alebo výmena tovaru

Rozpor s kúpnou zmluvou. Kupujúci je povinný si tovar pri prevzatí riadne a dôkladne skontrolovať a prezrieť. V prípade, že zistí na tovare vadu, je povinný ju bez zbytočného odkladu oznámiť predávajúcemu. To isté sa týka situácie, keď kupujúci zistí iný rozpor s objednávkou, najmä ak je dodaný iný výrobok alebo iné množstvo, než ktoré bolo objednané.

1) Odstúpenie od zmluvy, vrátenie tovaru:

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dní dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami urćená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmeme tovar.

Po uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným Vyhlásením (napríklad listom zaslaným pošto u alebo e-mailom) na adresu  Veverička - detský a kojenecký textil, Kollárova 1305/15, 01841 Dubnica nad Váhom, mail: info@najbaby.sk

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy:

 

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Komu:

Ing. Dušan Kolkus -DUKO, Bottova  819/16  01841 Dubnica nad Váhom, e-mail: info@najbaby.sk

 

Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy (príp. č. objednávky):

Na tento tovar:

Dátum prijatia tovaru:

Meno a priezvisko spotrebiteľa:

Adresa spotrebiteľa:

Podpis spotrebiteľa (ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe):

Dátum:

2) Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.

Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude dorućené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtoavnia akýchkoľvek poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť pred uplatnením 14dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

Zodpovednosť spotrebiteľa za škodu vzniknutú na vrátenom tovare: Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností  a funkčnosti toaru.

Tieto VOP sú platné od 01.01.2016 a plne nahradzujú predchádzajúce VOP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia.



NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV